1. |
Wprowadzenie |
2. |
Uwagi na temat zasięgu terytorialnego działania funduszy |
|
2.1. |
Fundusze lokalne, działające na poziomie jednej lub kilku gmin |
|
2.2. |
Fundusze powiatowe |
|
2.3. |
Fundusze regionalne |
|
2.4. |
Możliwy zakres działania funduszy - najważniejsze uwagi |
3. |
Kryteria dotyczące potencjalnych klientów funduszy poręczeń |
4. |
Warunki ubiegania się o uzyskanie dofinansowania z budżetu państwa na założenie lub dalsze prowadzenie funduszu poręczeń kredytowych |
|
4.1. |
Warunki, które powinna spełnić instytucja prowadząca / zamierzająca prowadzić fundusz poręczeń kredytowych |
|
4.2. |
Warunki dotyczące konkretnych rozwiązań w ramach regulaminów funduszu poręczeń kredytowych |
|
4.3. |
Warunki dotyczące treści umowy o współpracy z bankiem |
5. |
Określenie kryteriów wyznaczenia terytorialnego i branżowego zakresu działania funduszy |
|
5.1. |
Kryteria o charakterze politycznym |
|
5.2. |
Kryteria związane z popytem na poręczenia |
|
5.3. |
Kryteria związane z istnieniem odpowiedniej infrastruktury instytucjonalnej rozwoju przedsiębiorczości |
6. |
Bariery prawne |
7. |
Uwagi na temat roli Krajowego Funduszu Poręczeń Kredytowych Banku Gospodarstwa Krajowego |
8. |
Monitorowanie efektywności funduszy oraz wydatków ze środków publicznych na ich dokapitalizowanie |
9. |
Podsumowanie |
9. |
Załączniki |
|
1. |
Stanowisko KSFP w sprawie kierunków wspierania funduszy poręczeń kredytowych w Polsce |
|
2. |
Możliwe modele dystrybucji poręczeń kredytowych funduszu regionalnego na poziomie lokalnym |