Prezentacja potencjału parków naukowo-technologicznych i inkubatorów technologicznych w Polsce
1. |
Wstęp |
|
1.1. |
Tło |
|
1.2. |
Cele badania |
|
1.3. |
Słowo od Autorów |
|
1.4. |
Streszczenie i wnioski |
2. |
Informacje wprowadzające |
|
2.1. |
Metodologia i zakres badania |
|
2.2. |
Etapy procesu badawczego |
|
2.3. |
Selekcja grupy badawczej |
|
2.4. |
Badane instytucje na tle systemu wsparcia dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce |
3. |
Prezentacja parków i inkubatorów technologicznych (na podstawie badań) z uwzględnieniem ich oferty |
|
3.1. |
Kryteria klasyfikacji |
|
3.2. |
Oferta parków technologicznych |
|
3.3. |
Oferta inkubatorów technologicznych |
|
3.4. |
Inicjatywy nie objęte badaniem podstawowym |
|
3.5. |
Macierz klasyfikacyjna - wynik badania |
4. |
Promocja parków i inkubatorów technologicznych |
|
4.1. |
Promocja oferty parków i inkubatorów |
|
|
4.1.1. Istotne elementy oferty |
|
|
4.1.2. Grupy docelowe |
|
|
4.1.3. Promotion mix |
|
|
4.1.4. Techniki promocji ofert poszczególnych parków/inkubatorów technologicznych |
|
4.2. |
Promocja "idei parkowej" |
5. |
Analiza stanu sektora parków i inkubatorów technologicznych na podstawie badań |
|
5.1. |
Mocne i słabe strony sektora |
|
5.2. |
Kluczowe potrzeby w obszarze wspierania inicjatyw "parkowych", z uwzględnieniem podstawowych barier rozwojowych |
|
5.3. |
Założenia modelowej strategii i oferty parku/inkubatora technologicznego |
|
|
5.3.1. Misja parków/inkubatorów technologicznych |
|
|
5.3.2. Uwagi na temat celów strategicznych |
Załączniki |
|